Sivut

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Huumorikuvia ja keikkakuumeilua

Loma. Mikä ihana tekosyy haukotella sohvalla tekemättä mitään järkevää, vaikka tekemistä riittäisi viikkokausiksi. Alkavaa lomaa piti käydä perjantaina vallan Helsingissä asti kilistelemässä, ja ennen lähtöä päätin kerrankin käyttää hyväkseni avokkiani kamerahommissa. Vikatikki, koska allaolevien huumorikuvien ottamista sävytti keskustelu joka kulki kutakuinkin näin:
"No otaksä niitä kuvia?"
"Joo otan kokoajan"
"Näytä. Miks mä oon näin urpon näkönen? Sä oot ihan paska ottamaan kuvia, tahalles korostat mun tukkijalkoja! Ja koita nyt ottaa sellanen kuva missä mulla ois kerrankin joku fiksu ilme"
"Mitä helvettiä mä sille voin miltä sä näytät kuvissa! Oo normaali ja rento äläkä jäkitä tollain"
"Miten vitussa mä voin olla rento?! Ai tälläin vai? Keskisormet pystyssä? Mä tarviin nyt viinaa."







Onneksi tähän laiskuuteen, väsymykseen ja saamattomuuteen tarjoaa vertaistukea nuorempi palleroiseni, joka osaa ottaa ilon irti pimeistä ja ankeista päivistä ja ottaa rohkeasti rennosti:





Viikonloppuna olen fiilistellyt useamman kerran läpi Machine Headin uunituoreen livepläjäyksen, ja keikkakuumemittarissa elohopeat paukkuu taas yli.




4 kommenttia:

  1. Hah haa :D Kuulostaa niin mun ja poikaystäväni kuvaamiselta. Aina kauhee "taistelu" kuvaamisesta :D Sit se jatkuu viel kuvia katsoessa:
    - Nää kuvat on ihan tärähtäneitä!
    - No mitäs liikut koko ajan!
    - Sul ittel tärisee kädet, en mä mihinkään liiku!
    - No jos ei kelpaa no ota itse kuvat seuraavaksi
    - ....(mutinaa) :D
    Kiva kuulla, että muutkin kinastelevat samasta aiheesta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :D ! Siksi useimmiten turvaudun jalustaan, saa rauhassa urpoilla ja ujostella ja lopputuloksesta voi syyttää vain itseään :)

      Poista
  2. Hehs, ihanan kuulloista kuvaamista, vähän tuttua tälläkin suunnalla! :D Kivannäköinen asu, tuo bolero on aikas siisti. ^^ Söpö kisu muuten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos, bolerosta on nopeasti tullut yksi lemppareista :) Ja kisumisu myös kiittää!

      Poista

Sana on vapaa, kerro minulle ajatus tai kaksi :)