Sivut

maanantai 14. tammikuuta 2013

Haaste

Lady Satin nakkasi minua haasteella, jossa pitää yksinkertaisesti kertoa kahdeksan asiaa itsestään ja heittää haaste eteenpäin kahdeksalle. Edellisestä kerro-asioita-itsestäsi-haasteesta ei ole kovin kauaa (löytyy täältä) joten kovin kummallisia paljastuksia en nyt spontaanisti keksi. Mutta asiaan :)

1. Olen huono nukkumaan. Iltaisin harvoin väsyttää, välillä heräilen muuten vaan, tai havahdun pienimpiinkin ääniin. Kuten kissan kuorsaukseen, aamulehtien tuloon (koska postikuski on kytkin-kuski), tai oman nenäni vinkumiseen. Kovaääniset kuorsaajat voisin tukehduttaa tyynyllä.

2. Edellisestä johtuen olen aamuisin väsynyt. Herätyskellon heittäisin joka aamu seinään ellei kello olisi myös puhelin.

3. Olen elämäni aikana käynyt vain muutaman kerran kampaajalla. Viimeksi parisen vuotta sitten, jolloin kampaaja leikkasi jo muutenkin lyhyet hiukseni niin siiliksi takaa, että päätin lopettaa maksulliset saksihommat siihen. Napsin ja kerrostan hiuksiani itse aina silloin tällöin kun siihen rohkenen.

4. En osaa toimia ilman pitkiä kynsiä. Näppy naamassa ei ole mitään siihen verrattuna jos kynsi katkeaa. Enkä harrasta minkään sortin tekokynsiä, vaan naturellina mennään.


5. Kirjoittelen välillä runoja ym. En tosin niitä juurikaan esittele missään enkä edes tallenna tai säilö niitä mitenkään systemaattisesti.

6. Ei ole temppu eikä mikään syödä levyllinen Fazerin pähkinäsuklaata yhdessä illassa. Siksi en sitä uskalla usein ostaa.

7. Olen hyvin tuulella käypä, ja kiihdyn nollasta sataan nopeammin kuin Ferrari. Väärässä paikassa sammakoiden päästely ja kihinä kuitenkin usein jälkikäteen hävettää ja lupaan opetella hillitsemään itseäni. Ei ole onnistunut...

8. Olen räplääjä. Räplään aina huomaamattani korvaa, leukaa tai jotain korua. Nykyään repertuaariin kuuluu myös kynsillä alahuulen rapsuttelu. Mitä hermostuneempi olen, sitä enemmän räplään. 

Tökkään haasteella seuraavia bloggaajia:
VonQ (älä ammu!)

Laittakaa silmät kieroon niin haastettavien määrä näyttää tuplaantuvan siihen vaadittuun kahdeksaan :)

4 kommenttia:

  1. Kiitti haasteesta! ^^ Pitänee ympätä samaan yhden toisenkin haasteen kanssa. :) Jännä muuten siulla tuo nelonen, mie taas en osaa kuvitella itelleni yhtään pitempiä kynsiä, en mitenkään. Aina leikkaan lyhyeks, ja kätevät on näin jo työnkin puolesta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D On miullakin paljon tilanteita ja hetkiä jolloin kynnet on tiellä, mutta ne on myös näppäriä apuvälineitä välillä. Lähinnä on henkisesti orpo-olo lyhyillä kynsillä :)

      Poista

Sana on vapaa, kerro minulle ajatus tai kaksi :)