Sivut

lauantai 12. lokakuuta 2013

Työpaikkahuumori

Meillä on melkoisen hullunkurinen ja avoin työporukka, huumori kukkii ja silleen. Hauskoja tarinoita olisi kerrottavana vaikka kuinka, mutta se ei olisi kaikkien ohjeiden ja sääntöjen mukaista. Siihen ei kuitenkaan ole estettä, ettenkö voisi joitain tilanteita ja kommentteja kertoa itseeni liittyen:

Kollega: "Kas, Cruella DeVil saapuu" (allekirjoittanut saapui töihin alemmassa kuvassa näkyvässä takissa)















No siis. Onhan yhdennäköisyys huima, varsinkin kun katalogikuvaan liitetään takin seuraksi oma naamani.


Kollega 1: "lähtisitkö mun kanssa tälläiseen opintopiiriin?" (näyttää esitettä aiheesta Ö)
Minä: "voin mä harkita"
Kollega 2: (laulaen) "Mörkö se lähti piiriin, tinttanttanttantallallei"
Arvatkaa huviksenne lähdinkö mörkö-laulujen jälkeen mihinkään piireihin?

Asiakas: "Näytät siltä että olet noussut jostain aavelaivasta"
(Minä WTF-ilmeellä lähden pois ja kerron kollegoille tämän törkeän kommentin)
Lääkäri: "No emmä tiiä, oothan sä aika kalpee... mut sä oikeestaan näytät vähän Jenni Haukiolle"
Loppupäivän tiirailin kuvia Jennistä ja etsin yhdennäköisyyttä. En löytänyt.

Paljastetaan se nyt että nimeni on Jessica, hei vaan hei :)
Kollega kesken työpäivän: "Alba" (hihittelee)
Minä: "Häh?"
Kollega osoittelee nimineulaani: "Sä oot Alba"
Katselin nimineulaani ja kas, joku rakas kollegani oli sukunimeni kohdalle vaihtanut tekstin Alba. Minulla ei ole vieläkään tietoa syyllisestä, eikä siitä montako päivää olin töissä ollut Jessica Alba, todennäköisesti viikkoja. Siinä on jokunen potilas ja omaiset saattaneet ihmetellä että jo on muijalla itsetunto kohdillaan kun Jessica Albaksi itsensä on nimennyt.

Tälläistä se tällä kertaa on tämä vuorotyöläisen elämä, ei tule kuvia blogiin koska olen joko a)töissä b)laiska c)kuvauskelvoton humalan takia tai unohdan kameran olemassa olon. Siinä tuli myös viime viikkojen kuulumiset tiivistettynä; on ollut töitä, on ollut laiskuutta ilmassa ja on ollut syyskemuja ja on ollut Turmion kätilöiden keikkaa. Nyt nökötän vapaa-iltana kotona, koska katsastusmies oli sitä mieltä että syöpyneet jarrulevyt on pakko vaihtaa jos autolla mielin ajella. Kiitos katsastus-setä, olen nyt vaihdattanut ne jarrulevyt ja tilini on tyhjä. Ei ne syöpyneet jarrulevyt tähänkään asti ajoa haitanneet, hyvin kulki biili eteenpäin suatana!

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jep, ja varsinaisista kommelluksista saisi vaikka mitä kirjoitettua ;)

      Poista
  2. Hah haa :D Työpaikka huumori on kyllä ihan parasta! Itsellä on myös aivan mahtava työporukka ja samallatavalla läppälentää :D

    Tuo Jessica Alba oli kyl aika hyvä veto joltain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, huumori on kyllä ainakin itselle tärkeä osa työssä viihtymistä :)

      Ja joo, Alba-juttu huvittaa kyllä edelleen vaikka siitä on reilu vuosi aikaa :D

      Poista
  3. Hahah, taisimpa vähän naurahtaa erityisesti Alballe! :D Kuullostaa mukavalta tuo teidän työporukka ja ilmapiiri, huumori virkistää työpaikoilla kummasti. ^^

    VastaaPoista

Sana on vapaa, kerro minulle ajatus tai kaksi :)